دانلود بازی استثنایی و مهیج Red Faction: Armageddon 2011 XBOX360

دانلود بهترینها،دانلود | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
دانلود , دانلود عکس, دانلود بازی, دانلود نرم افزار, دانلود کتاب, دانلود موبایل, دانلود مستقیم, دانلود آی, دانلود آهنگ, دانلود والپیپر, دانلود آنتی ویروس, اس ام اس
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بهترینها و آدرس kill-house.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 عکس   دانلود بازی استثنایی و مهیج Red Faction: Armageddon 2011 XBOX360

 

برای اولین بار از سایتهای ایرانی سیب دانلود تقدیم میکند. دانلود بازی فوق العاده استثنایی و مهیج Red Faction: Armageddon که به تازگی برای کنسول XBOX منتشر شده.

همانند سایر نسخه‌های قبلی این سری، بستر عنوان جدید نیز سیاره مریخ است. رخدادها در سال ۲۱۷۰ میلادی به وقوع می‌پیوندد که این یعنی ۴۵ سال بعد از اتفاقات Red Faction: Guerrilla. به یاد داریم که بعد از اتمام نسخه سوم، سطح سیاره مریخ بعد از برخورد ناگهانی با یک شهاب سنگ ناشناخته و آسمانی غیر قابل سکونت شد. حیات این سیاره همانند زمین توسط وجود اکسیژن و شرایط آب و هوایی مساعد فراهم شده بود و هنگامی که این تعادل و آثار حیات و زندگی ویران شد سبب به هم خوردن جو اتمسفر توسط طوفا‌نها و رعد و برق‌های سهمگین و در نهایت موجب غرق شدن سیاره در بحرانی عظیم گردید. در این شرایط کلونی‌های مهاجرین مجبور به فرار به سمت راه‌های زیر زمینی مریخ شده و مشغول ساختن یک شبکه از غارهای قابل اقامت در زیر سطوح سیاره شدند.

بازی در ابتدا بعد از جابجایی مکان زیرزمین‌ها آغاز شده و توسط Darius Mason نوه قهرمان انقلابی مریخ یعنی Alec Mason و همچنین Samanya فردی که در نسخه قبلی شخصیت اصلی بود، دنبال می‌شود. او فعالیت‌ها و تجارت‌های پرمنفعتی را در منطقه باستیون به انجام رسانیده است. از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به احداث گذرگاه‌ها و اقامتگاه‌های زیرزمینی جهت انجام امور مهاجرین نظیر معدن‌کاری، نظافت و کارهای سود‌آور اشاره کرد. لازم به ذکر است که تنها عده معدودی از افراد عاقل برای اعزام به سرزمین‌های ویران شده سیاره جسارت به خرج می‌دهند و در این گروه پیمان‌کارانی همانند Darius و برخی قاچاقچیان چوب حاضر در زیستگاه، حضور دارند. Darius با حیله و نیرنگ به سمت بازگشایی جایگاهی اسرارآمیز در یک معبد قدیمی جنگی قدم برمی‌دارد. این معبد موجی از سکوت و بی‌حرکتی را القاء می‌کند و در واقع محلی رقابتی و شیطانی بین بیگانگان حاضر در کره مریخ است. زیستگاه‌های هر دو جامعه مستعمره نشینان و غارتگران توسط نیروهای دشمن از هم پاشیده شده و این در حالیست که Darius و ارتش سرخ بار دیگر سعی در نجات اهالی مریخ دارند.

شرایط به بدترین شکل ممکن برای اهالی مریخ تغییر می‌کند. به یاد داریم که در پایان نسخه قبل و پس از گذشت مدت زمانی نسبی و مختصر از صلح Alec Mason، تیم آنها به سیاره مسلط شد. اما هم‌اکنون دشمنی ناشناخته، تخریب و ویرانی تجهیزات و سطوح مریخ را آغاز کرده و ساکنین زیرزمینی آنرا مورد تهاجم قرار می‌دهند. ۱۰ سال پس از انتقال جمعیت به مرزهای زیرزمینی، واقعه اسرارآمیز و دلهره‌آوری به وقوع می‌پیوندد. دشمن بیگانه، مهاجرین بی‌گناه سیاره را مورد کشتار قرار می‌دهد. صلح و آرامش به این شک و تردید مبدل گشته که Darius Mason چگونه به استقبال جنگ خواهد رفت. آیا او در این راه موفق خواهد شد؟ اینک Darius بایستی سوابق خود را پاک کرده و مریخ را از حملات پی در پی مصون نگاه دارد.

دنیایی که به آن وارد خواهید شد از نسخه قبلی یعنی Red Faction: Guerrilla سال ۲۰۰۹ الهام گرفته شده است. البته Armageddon نوید انهدام‌پذیری ساختمانی بیشتری را در مقایسه با نسخه قبل داده است. Volition یکی از سطوح بازی را در نمایشگاه E3 2010 نشان داد. کاملاً واضح است که فضاهای باز محیطی ممکن است با آن تطبیق داشته باشند اما هنوز می‌بینیم که برخی فرصت‌ها برای احداث ساختمان‌هایی با قابلیت انهدام‌پذیری به کرات هدر رفته است.

 

 

 

 عکس   دانلود بازی استثنایی و مهیج Red Faction: Armageddon 2011 XBOX360  عکس   دانلود بازی استثنایی و مهیج Red Faction: Armageddon 2011 XBOX360

 عکس   دانلود بازی استثنایی و مهیج Red Faction: Armageddon 2011 XBOX360  عکس   دانلود بازی استثنایی و مهیج Red Faction: Armageddon 2011 XBOX360

 

 

 عکس   دانلود بازی استثنایی و مهیج Red Faction: Armageddon 2011 XBOX360 دانلود از Fileserve :

پارت ۰۱

پارت ۰۲

پارت ۰۳

پارت ۰۴

پارت ۰۵

پارت ۰۶

پارت ۰۷

پارت ۰۸

پارت ۰۹

پارت ۱۰

پارت ۱۱

پارت ۱۲

پارت ۱۳

پارت ۱۴

پارت ۱۵

پارت ۱۶

پارت ۱۷

پارت ۱۸

 عکس   دانلود بازی استثنایی و مهیج Red Faction: Armageddon 2011 XBOX360 دانلود با لینک مستقیم :

پارت ۰۱

پارت ۰۲

پارت ۰۳

پارت ۰۴

پارت ۰۵

پارت ۰۶

پارت ۰۷

پارت ۰۸

پارت ۰۹

پارت ۱۰

پارت ۱۱

پارت ۱۲

پارت ۱۳

پارت ۱۴

پارت ۱۵

پارت ۱۶

پارت ۱۷

پارت ۱۸


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب: دانلود بازی استثنایی و مهیج Red Faction: Armageddon 2011 XBOX360 , ] [ 18:7 ] [ محمد ]
About

به وبلاگ من خوش آمدید ، اميدوارم بتونيد به خوبي از مطالب استفاده کنيد و با نظراتتون من رو راهنمائي کنيد
Blog Custom